מסיבת חנוכה השנתית בישיבת פוניבז'

    דוד קורצוייל 6 Comment on מסיבת חנוכה השנתית בישיבת פוניבז'

    אמש, ליל נר ראשון של חנוכה, התכנסו בחורי ישיבת פוניבז' למסיבת החנוכה השנתית בראשות ראשי ורבני הישיבה שליט"א • ראש הישיבה הגר"ש מרקוביץ שליט"א "חיזוק כזה הוא הנצחון הגדול על היוונים"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש, ליל נר ראשון של חנוכה, התכנסו בחורי ישיבת פוניבז' בחדר האוכל של הישיבה, למסיבת החנוכה השנתית בראשות ראשי ורבני הישיבה שליט"א.

    במהלך המסיבה נשא דברים ראש הישיבה הגר"ש מרקוביץ שליט"א שביקש מבני הישיבה להתחזק במיוחד בימי החנוכה בלימוד רצוף בשעות הצהרים ולוותר על מנוחת הצהריים.

    "בערב שבועות אנו עושים 'סדר מתן תורה' ונכנסים לחג מתוך לימוד התורה, נעשה אף אנחנו 'סדר הדלקת הנרות' להדליק את הנרות מידי ערב מתוך יגיעת התורה, אחרי תפילת מנחה יאכלו בזריזות את ארוחת הצהרים ומיד ימשיכו לשקוד על התורה עד להדלקת הנרות, החיזוק הזה מבטא את "שמנה של תורה", שהשמן יהיה שמן של נס, שמן רוחני ולא שמן גשמי. חיזוק כזה הוא הנצחון הגדול על היוונים". אמר ראש הישיבה.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      רשעים ארורים. אל תנקטו צד במחלוקת. אל תקראו להם פונביז' אל תטמאו את שמה של הישיבה הקדושה בשמם. תקראו להם מחבלים! כי הם מחבלים בכרם ישראל.

      1. אני מגיב במקומם כי לצדיקים האלו של מרן הרב מרקוביץ אין להם אינטרנט כמו השונאים אבל קצת דרך ארץ בכל אופן תראה להיכן הידרדרתה לאינטרנט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1בושה

      2. אתה אל תנקוט צד במחלוקת!, והרי הם ממשיכים את שלשלת פונביז' המפוארת!!!!!!!!!!!!

    2. 5

      הישיבה שלהר' מרקוביץ נקראת ישיבת "מסורת התורה" ושקודם כל יתחזקו בדרך ארץ. להיות בני אדם. אם זה יקרה, זה יכול להיות נס חנוכה תשע"ז.

    3. 4

      ואת לא הדרדרת לאינטרנט ??????????????????????????????איך אתה מגיב ?????????טיפש!